Sådan kommer du i gang

I forbindelse med opstart af aftale med os, foreligger der flere behov vi skal have afklaret, således at vi kan sikre, at du og din virksomhed får de helt rette og mest kompetente medarbejdere til netop jeres opgaver. Vi starter derfor med at afdække følgende konkrete behov

Behov før opstart

  • Hvor mange medarbejdere skal du bruge, hvor mange timer pr. dag og hvor længe?
  • Hvilke opgaver skal der udføres og hvilke kompetencer og erfaringer er nødvendige?
  • Hvilke forventninger har I til medarbejderens personlighed og indstilling?

Find de rette medarbejdere

Disse spørgsmål er vigtige at få besvaret, da de er afgørende for at finde frem til de medarbejdere, der har de helt rigtige kompetencer og egner sig bedst til arbejdet.

Vi foretager en grundig udvælgelse af den arbejdskraft vi kan tilbyde, og vi kender derfor alle vores medarbejderes kompetencer og egenskaber. Dette gør det muligt for os, at matche jeres virksomhed med de mest egnede medarbejdere.

Efter afstemning af dine behov og indgåelse af kontrakt med din virksomhed, finder vi de rigtige medarbejder som matcher dine krav.

Vi sørger for at stå for alt det praktiske

Det vil sige at efter afsluttet rekrutteringsproces hjælper vi vikaren med alt det praktiske forbundet med at arbejde i Danmark. Samtidig slipper du for alt administration omkring ansættelse samt lønninger.

Medarbejderen udfylder dagligt timesedler, som godkendes af dig én gang om ugen. Hver uge modtager du en faktura med de leverede arbejdstimer og vikaren bliver lønnet hver 14. dag.

Vi garanterer…

en kort og nem proces, når du står med behovet for kompetent og pålidelig arbejdskraft. Det betyder, at du som arbejdsgiver slipper for alt det administrative arbejde, der er forbundet med ansættelse, afskedigelse, lønninger, udbetaling af feriepenge og pension – alt dette tager vi os af.

Vi garanterer ligeledes gode og ordnede forhold, når du vælger os – hvilket naturligvis også gør sig gældende for medarbejderne, der vælger os af selv samme grund.